Workhackerův digest – T25

Čas čtení: 2 min.

Pro Digest v týdnu č. 25 jsem vybral jednu skleněnou drobnost z Kickstarteru, zaujal mě článek Jirky Rosteckého o tom, jak přistupovat k zakázkám a nebo starší článek Lukáše Pítry (nejen) o analýze klíčových slov. Mno a nesmí chybět ani pár twitterových citátů.

Levitující hrneček – Floating Mug®

A začneme opět vychytávkou. No, vychytávkou. Není to žádný e-gadget, spíš taková blbost. 🙂 Vlastně to není levitující hrneček. A hrneček taky ne, spíš sklenička.

K vidění a objednání opět na Kickstarteru za 17 USD + poštovné.

Jak získat první zakázky (na volné noze)

Jiří Rostecký sepsal několik tipů, jak získat zakázky pro někoho, kdo je čerstvě na volné noze. V nadpisu jsem dal tu volnou noho do závorky, protože ty tipy fungují celkem dobře i pro firmu.

Web Obsahové agentury je hlavně o … obsahu

Tohleto je zajímavý web: Obsahova-agentura.cz. Je to web jednak o obsahu s množstvím zajímavého obsahu (překvapivě :-), ale také tím, že než přijdete na to, kde je jejich logo, chvilku to trvá. A nakonec vám dojde, že na logo čučíte celou tu dobu. Dobrá práce!

Jo a ještě jedna věc … tento článek o změně identity Obsahové agentury a webu si určitě přečtěte.

Twitter: @obsahovka

Co chtít od analýzy klíčových slov

Lukáš Pítra napsal před několika (!) let ultimátní článek o tom, co chtít od analýzy klíčových slov. To, co napsal tehdy, platí však i dnes a tady je: Co chtít od analýzy klíčových slov. A uvádím ho tu proto, že ho lze i zobecnit. Třeb tak, že pokud platíte za expertní služby, je dobré buď vědět co chcete a nebo si najmout někoho, kdo vám s tím pomůže.

Twitter: @LukasPitra

Karel Novotný: Potkávám lidi, kteří jsou po první práci na konci kariéry

Rozhovor s marketingovým specialistou a odborníkem na building osobního brandu Karlem Novotným stojí za přečtení. Mimo jiné proto, že Karel Novotný stojí oběma nohami na zemi.

Twitterové citáty na závěr …

 

 

Co je Workhackerův digest?

Každý týden sleduji a sbírám zajímavosti, nové myšlenky, životní i pracovní vylepšení (hacky) z oblasti efektivity práce či disrupce pracovních návyků. Cílem týdenní periody je, abych si nejen rozšířil obzory v oblastech, které mě zajímají, ale abych se k nim po týdnu vrátil, osvěžil si je. A když už to dělám pro sebe, myslím si, že by to mohlo zajímat i vás.

 

Leave a Reply